Skip to content

SPIRIT SLOVENIJA, 2021

Domov / Projekti / SPIRIT SLOVENIJA, 2021

DEJAVNOSTI S PODROČJA SPODBUJANJA USTVARJALNOSTI, INOVATIVNOSTI IN PODJETNOSTI V SODELOVANJU S SPIRIT SLOVENIJA

V šolskem letu 2021/22 na naši šoli izvajamo več aktivnosti za spodbujanje ustvarjalnosti, inovativnosti in podjetnosti med dijaki.
Pri aktivnosti A gre za izvajanje aktivnosti po metodologiji z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti.

V okviru aktivnosti A bo vključenih najmanj 30 dijakov z namenom, da pridobijo kompetence timskega dela, izkustvenega učenja, ustvarjalnosti, inovativnost pri uporabi virov in javnem nastopanju.
V ta namen bomo izvajali sledeče sklope aktivnosti:

  1. Uvodno spoznavanje kaj je podjetništvo, kaj so inovacije z zunanjo mentorico (4 ure). Izpostavljeni bodo primeri svetovno uspešnih podjetnikov, ki jih vsi poznamo, predvsem z vidika njihovih poslovnih modelov in ključnih elementov za njihovo uspešnost. Podane bodo osnovne usmeritve kako ustanoviti podjetje in kako načrtovati njihovo poslovanje preko poslovnega canvasa.
  2. Analiza stanja podjetništva v Sloveniji in na Ptuju z okolico. S timskim delom bodo udeleženci pregledali dostopne podatke AJPES-a, GEM Slovenija in identificirali lokalno pomembne podjetnike.
  3. Dijake bomo razdelili v skupine in vsaka skupina bo izbrala podjetnika/co iz lokalnega okolja, ki ga/jo bo obiskala in opravila z njim/njo intervju. Namen je razumeti podjetniško razmišljanje in odkriti inovativne elemente izbranega podjetja.
  4. Z uporabo inovativnega učnega pristopa bodo skupine dijakov pripravile predstavitev posameznega podjetnika/podjetja na »Fakebook« profilu. (neobjavljen facebook profil). Ta profil bo pripravljen z upoštevanjem elementov poslovnega canvasa. Vsebine bodo pripravili v slovenskem in angleškem jeziku s timskim delom, ki jim ga še dodatno omogoča uporaba Canve.
  5. Aktivnost A bomo zaključili z javnim dogodkom, na katerem bodo ekipe predstavile pripravljene fakebook profile izbranih podjetij.

Aktivnosti se bodo izvajale v septembru, oktobru in začetku novembra.

Aktivnost B bomo izvajali z najmanj 30 učenci z namenom, da dijaki razvijejo podjetniške kompetence, tako da poiščejo poslovne ideje in jih razvijejo v poslovni model preko BMC metodologije. Dodatno k temu bodo pridobili kompetence javnega nastopanja z izvedbo pitchev.

V ta namen bomo izvajali sledeče sklope aktivnosti:

1. Izvedba metodologije BMC z zunanjo mentorico (12 ur).
a. Identifikacija izzivov v lokalnem okolju s kreativnimi metodami divergenca

– konvergenca
a. Oblikovanje podjetniških timov
a. Uporaba metod timskega dela za presojo poslovnih idej

  1. a)  d. Priprava poslovnega modela BMC za izbrano poslovno idejo (opredelitev edinstvene ponujene vrednosti, raziskava trga, segmentiranje kupcev in intervjuji, priprava finančnega modela, uporaba oglaševalskih in prodajnih kanalov…)
  2. b)  e. Prototipiranje
  3. c)  f. Navodila za pripravo pitchev
  1. Nadgradnja poslovnih modelov s pomočjo mentorjev učiteljev
  2. Priprava pitchev s pomočjo mentorjev učiteljev
  3. Javna predstavitev pripravljenih poslovnih modelov (pitch)

Navedene aktivnosti bomo izvajali v septembru, oktobru in začetku meseca novembra.

Namen aktivnosti C je vključiti 15 dijakov z namenom pridobivanja podjetniških veščin, priprave poslovnih modelov in njihove predstavitve na JA sejmu in tekmovanju POPRI. Aktivnosti v skupnem trajanju 50 ur (12 ur zunanja mentorica) bodo obsegale:
– Iskanje poslovnih idej in priprava poslovnih modelov z uporabo kreativnih metod in

poudarkom na inovativnosti

  • Izgradnja prototipov
  • Pitchanje
  • priprava na udeležbo na JA sejmu in tekmovanju POPRINavedene aktivnosti se bodo izvajale od novembra do aprila 2021.

Pripravila: Patricija Koler

Skip to content